niedziela, 20 maja 2012

♥Warsztaty GOSPEL ♥

Siema , w Piątek odbyły się Warsztaty Gospel na które tak czekałam z niecierpliwieniem  . Było świetnie.  Gospel Joy , to zespół , który prowadził warsztaty , naprawdę się super bawiłam  przyjechało dodatkowo poza naszej skoły 20 osób chętnych na gospel , na początku jak szłam z moja kolezanką prez szkołę każdy z tych osób się na nas dziwnie patrzył było to krępujące uczucie , ale pużniej wszyatko się zmieniło na lepsze oczywiście .Były 3 panie które prowadziły Gospel : Milena , Agnieszka , Sara .Muzycy : Artur- perkusista
Kulka < pseudonim > - klawisze , Helton <brazylijczyk > gitara elektryczna i gitara zwykła czy jakoś tak . perkusista był nie ziemski i super grał. Ja chcę jeszcze jedne warsztaty .


oto zdjęcie z koncertu . Szkoda że mnie nie widać bo stałam na samym końcu sceny ;( ale to nic za to wspomnienia zostały i nigdy nie zapomnę tego dnia i tego co tam się działo .♥

3 komentarze: