środa, 16 maja 2012

Cześć ;)

Przepraszam was za tż moja nie obecność ale zawsze gdy brałam się do pisania notatki to zawsze ktoś mi przeszkadził . Ale postanowiłam się zmobilizować i pisać co kilka dni a jak mi się uda to codziennie . ostatnie tygodnie były bardzo ciężkie praktycznie codziennie coś piasłam albo test albo sprawdziany . Ostatnio na chórze przygotowujemy się do warsztatów gospel jeżeli ktoś byłby chętny to  może wpaść i pośpewać razem z nami więcej na stronie która będzie pod postem każdy napewno ją znajdziecie. Następna notatka już niedługo .


http://warsztatykrojczyn.pl/index.html

10 komentarzy:

  1. chętnie bym pośpiewała, ale nie jestem z twoich okolic ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chętnie pośpiewała ! ;) niestety dosyć daleko mam do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez zawsze jak usiade do pisanianotki, to ktos mi przeszkadza;p
    a w sumie pisanie notki co nie wiem moze z 5 min, to i tak nigdy nie mam czasu ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam daleko:( ale pośpiewałabym ;)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. murderfashion.blogspot.com jeśli interesujesz sie modą to zapraszamy serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam ciężki tydzień, dziś nadrabiam zaległości na blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarz :)
    zapraszam częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też miałam dużo prac pisemnych ;/
    i jeszcze w Pn mam :/

    ja też nie piszę codziennie xd ; p

    Pozdrawiam i Zapraszam : D

    OdpowiedzUsuń
  9. noo człowiek się nie rozerwie z życiem wirtualnym i realnym ;p

    OdpowiedzUsuń