środa, 21 marca 2012

Niuniaczka


Jestem Niuniacza- Ala. Będę tu prowadzić z Dianą- Angeliką bloga. Z Dianą znamy się ze szkoły. Chodzimy do jednej klasy.

A wiec w tym poście chce napisać, że się  chyba zakochałam.
Ciii... nikomu o tym nie mówcie, bo dopiero się znacznie wypytywanie, w kim i wg. a tego bardzo nie lubię. Jeżeli się domyśliłeś to post ten poświęcę miłości :
- obrazki,
- opisy,
- itd...



A więc lecimy...

+=



| |




Bo Ktoś sprawia, że ten uśmiech się pojawia.


Ty Wypełniasz Moje Sny, Zapomniałam Co To Łzy!


To uczucie we Mnie płonie, i nigdy nie przestanie na zawsze w moim sercu tylko ty Kochanie ... <3


Jesteś Dla Mnie Całym Światem, Słońcem, Wiatrem, Wodą, Latem!



Ciągle myślę co jeszcze nadejdzie, chciałabym wiecznie żyć we śnie,
W którym zawsze będziesz moim księciem, prowadzącym mnie za rękę.
Będziesz zawsze chronił moje serce, aby czuło się bezpieczne. 
Może poczujemy wtedy szczęście, kiedy los przed nami klęknie.





- Przecież nie mogę tak po prostu iść do niego i powiedzieć mu, że go kocham
- Dlaczego?
- bo wyjdę na idiotkę i głupią
- Ty już jesteś głupia, bo się w nim zakochałaś!


♫Ma spojrzenie warte grzechu i najsłodsze usta świata ♫




Prawdziwa miłość: Podarować komuś 12 róż… 11 prawdziwych i jedną sztuczną, po czym powiedzieć “Będę Cię kochać dopóki nie zwiędną wszystkie róże”.


Te opisy nie są moje- brałam je z internetu ...























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz