środa, 11 lipca 2012

OjEj :D

co tam u was ? u mnie w porządku . dziś dzieci dały mi w kość wogóle mnie nie słuchały , mieliśmy dziś łądną pogodę ciekawe czy wam taka sam dopisywała. a teraz troche opisów ,filmików i oczywiście zdjęć ;)


Dzieciństwo kończy się wtedy, gdy zaczynasz robić rzeczy, o których nie powiesz rodzicom.
                                                                   < 3
Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, by wszystko pozostało takie jak dawniej.
                                                                   < 3
Są momenty, ułamki sekund, które zapamiętamy na zawsze
                                                                     < 3
Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą.

' - Między wami coś jest? - Powietrze chyba... '


" Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia. " Albert Einstein


Skąd tyle w Twoich oczach łez? Tyle wspomnień, tyle gorzkich chwil?

gg czynne pn-pt od czasu wstawania do czasu spania :)

 Twój pocałunek jest jak kawałek czekolady..na jednym trudno poprzestać

 ZDJĘCIA  :

 na tym zdjęciu trochę dziwnie wyszedł ale i tak ładnie ;*










FILMIKI :







Tenner ma śliczne oczy <3 ale Kristoffer i Sam (wokalista zespołu Paradise Fears ) też niczego sobie <3 

3 komentarze:

  1. To ostatnie zdjęcie ze słońcem, świetne :)
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog xd.
    Bardzo podobają mi się zdjęcia. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham to ostatnie zdjęcie :3

    zapraszam serdecznie do mnie, mam nadzieję , że się nie zawiedziesz : http://deez-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń